Vecka 38

2010-05-21 @ 13:32:50

Har gått in i vecka 38 nu vilket innebär att det är ungefär tre veckor kvar till bebis kommer. Jag tyckte att magen var väldigt stor för ett tag sedan men nu känns det som om jag "växt i den". Kanske har den sjunkigt? Med Sebastian var jag nog spetsigare tror jag.

Jag får kommentaren "men då är du ju inte så stor" när jag berättar hur långt det är kvar och bryr jag mig? Jo det gör jag nog. Det är skönare att få höra än "nu spricker du snart" eller "nu är det dax när som helst va?". Jodå, sådana kommentarer fick jag under slutet av min första graviditet.

Jag är inte otålig och jag går inte och väntar. Vill gärna hinna med en del saker innan bebis kommer och vill att den väntar i alla fall till BF. Mår ju bra nu. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0