Syskon

2010-05-29 @ 23:10:42

Tror inte att jag skrivit något liknande inlägg. Har nog bara tänkt på just syskon ett bra tag nu, och att det ska bli just syskon i familjen. Jaa, nu ska det bli syskon i familjen och det känns så himla underbart! =)

Jag som har en syster med precis två års ålderskillnad från mig och jag vet efter vad mamma berättat att det naturligtvis blir avundsjuka också när det nya barnet kommer men sedan, oh vad vi har haft glädje av varandra. Jag är så lycklig över att jag kan ge mina barn syskon. Skulle vilka ge dem flera stycken men eftersom jag bara vill ha två blöjbarn åt gången är det lyckligtvis ingenting varken jag eller min kille behöver ta ställning till just nu. 
Ganska skönt faktiskt. Jag tror nämligen att jag inte alls har någon susning om vad jag/ vi ger oss in i med ytterligare en liten. Det blir nog tufft. Samtidigt som det kommer att bli alldeles, alldeles underbart.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0