Offentliga toaletter - torkar du?

2010-05-06 @ 21:44:16

Att torka eller inte torka, det är frågan..

Jag kommer in på toan och behöver verkligen gå på just den, som råkar se lite otrevlig ut med kiss på ringen eller kanske t.o.m. bajsrester. Ska inte jag gå nummer två så BEHÖVER jag inte fixa till egentligen. Jag menar även tjejer kan "stå" och kissa, nåja, huka då.

Men. Till mitt dilemma. Om jag lämnar toaletten utan att den ser okej ut, hur ska personen som går in efter mig kunna veta att det är någon annan innan mig som "stökat till"? Hur gör du? Bryr du dig? Lämnar du toaletten som den var när du kom om du använt den?

Om det ändå var en perfekt värld..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0