Livet är underbart!

2010-05-18 @ 13:33:21

Har hälsat på Sebastians blivande dagbarnvårdare i dag. Jättetrevlig och bra är hon. Har jobbat i tretton år som dbv men är i grunden sjukgymnast så hon har ett väldigt friskvårdstänk vilket är helt underbart. Vilken gåva att kunna säga till föräldrarna att jag lämnar över starka, trygga barn till skolan. Att viktigheten i självkänsla och utevistelse genomsyrar verksamheten är tydligt. Detta kommer att bli bra.

Skolorna i Lerum lovordas och pratas till och med om som bästa i landet så jag slickar i mig allt jag hör. Naturen är runt knuten överallt och under promenaden till dbv ser jag sjön. Det är så vackert och stillsamt och trevligt här. Alla är så vänliga och varma.

Jag älskar min kille och min son och bebis som är på väg, jag älskar vårt hus och området, jag älskar att jag mår bra och kan fixa och dona och livet i stort just nu är alldeles, alldeles underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0