I-landsproblemet och musen

2010-05-28 @ 07:54:32

Lyxigt värre har jag det nu med både ett fungerande tangentbord OCH mus, vilka dessutom fungerar samtidigt. =)

Ja jag säger då det. Ibland kommer jag på mig med att besväras av saker som vi på någon nivå egentligen inte borde besväras av.

Med trådlöst tangentbord och en lika trådlös mus, nyss flyttade, fann jag mig för två dagar sedan utan mer än två fungerande batterier. Jag jag säger ju det. Vojne alltså vilka "problem" vi kan ha. Detta innebar att jag fick välja vad som skulle fungera - tangentbordet eller musen. Frustrerande. Förstår du inte mitt dilemma så be någon sitta bredvid dig och säga pip varje gång du använder musen medan du sitter och skriver exempelvis. De flesta av oss håller ju dessutom på med flera olika websidor samtidigt. Nu har svärmor räddat oss, som valt att leva med uppladdningsbara batterier, genom att låna oss sin laddare tills dess vi lokaliserat vår egen. Tack svärmor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0