Veckans födelsedagsfirande

2010-07-10 @ 23:33:34

Så kom onsdagen och Sebastians födelsedag.

Vi firade med picknick och jordgubbar och tårta på självaste onsdagen. Sebastian fick sin Bobby Car. "Min bil". =)

Besök under veckan,
av Molly, E och P. Sebastian och Molly lekte tillsammans och Sebastian fick pussel och vagn till trädgården. Molly for runt med Sebastians barnvagn med dockan i och Sebastian var strax framför eller hack i häl i deras "runt runt lek" inomhus.

av Malte, U, M och A. Vi festade på tårta och Sebastian var totalt upptagen av sin borr och skruvdragare som han fick i present. Malte har blivit en liten pojke nu och pratar. Nu dröjer det nog inte länge innan kusinerna leker tillsammans.

av farfar J och E. Tredje dagen hembakad tårta (tur att jag gjorde en stor i onsdags). Fortfarande lika gott efterson den varit frusen (gräddtårtor blir nästan godare så). Sebastian invigde sin pool i trädgården och lekte där mest hela tiden. Hade jag bara varit liten.. SÅ varmt var det. En annan dag har nöden ingen lag, jag lovar! Sebastian fick även en grävskopa, en sån man sitter på och styr med händerna. Från annan stad kom present som blåste bubblor. Hoppas bara att den batteridrivna leksaken överlevde sitt dopp i poolen..

av moster S och D, som kom över på en snabbvisit innan farfar J och E kom. Även fast Sebastian fick sin trehjuling på morgonen men inte kunde testa cykeln ute förrän S och D kom satt han ändå i sandlådan med dem efter en stund. =)



Av mig och M har presenterna kommit lite mest hela veckan.. Har säkert varit bättre så. I morse fick han sin trehjuling och han var väldigt lätt att ha att göra med på morgonen då jag gick upp med honom för han fick cykla inne och OM han cyklade. =) Nu fick han en sån cykel som flera andra - som han varit avis på - haft. Toppen! =) Jag vet att vi har flera böcker som var tänkta att han skulle få nu men "they are yet to be located"..  

Det har varit en full men bra vecka! =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0