Sjukresa åt fel håll

2010-07-15 @ 13:28:39

Ja LITE irriterad blir jag när de väljer att skicka mig till ett sjukhus - som är längre bort än alternativet - mitt i natten som dessutom inte har den doktorn jag blivit rekommenderad att fråga efter enligt sjukvårdsupplysningen. För på natten är det sjukhuset bara en vanlig vårdcentral. Jodå, jag ska ringa dit och ge dem den feedbacken, hur ska de annars kunna veta? Dit jag kom sade de t.o.m. att "ja det är ganska ofta de skickar fel".

I övrigt var besöket smärtfritt, jag fick mitt pennicillin för min bröststockning efter att den sömndruckne doktorn förstulet petat lite på mitt lite för rosiga bröst. Jag och Miléa sov på britsen i rummet vi träffat doktorn medan vi väntade en timme på att nästa sjukresetaxi skulle komma och vi kom bra hem. Sov sedan från ca 07.30 till 12, med amningar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0