Pappa sjunger för sina barn

2010-07-18 @ 14:22:34

Ännu ett gammalt inlägg från Utkast. =)


I dag (27e dec -09, vi har inte "kommit ut här ännu") hade vi en helt underbar mysstund. Detta inlägg hade lika gärna kunnat kallas "tusen pussar" (och då undrar jag även hur någon förälder klarar att hålla sig ifrån att smittas av sina barn när de kommer mot dig med intentionen att ge dig en puss som sbsolut inte kan motstås) för både jag och min kille tilldelades fler än vi hann räkna. Vi låg på madrassen i vardagsrummet och myste och Sebastian ville vara med såklart. Det blev MÅNGA pussar och skratt. Vi pruttade på varandras magar. Härligast är det när Sebastian låg på/emellan oss och låg still - dvs. inte många sekunder - himmel. =) Sebastian får flyga på mina fötter men han gillar när han får "störtdyka" ner på min mage, han skrattar så gott. Vi gör det om och om igen. Däremellan blir det pussar.

Jag väntar barn, vecka 17. Min kille sjunger mot min mage, "hej tomtegubbar". Sebastian börjar dansa när pappa sjunger. Det här är min härliga familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0