Mm mumsgott!

2010-07-02 @ 14:56:04

Ska även jag lägga in en matbild (jag lovar den kommer) i bloggen. Medan Miléa sover gott ute i vagnen efter vår lilla promenad in the neighborhood smaskar mamma på en jätteinproviserad omelett! =)

Visste att jag skulle äta upp prinskorvarna, hittade en potatis från i går, hackade det och lät steka i pannan med lite av min mammas hemgjorda vitlökssmör, la i lite pasta som också skulle ätas, hackade soltorkade tomater fint och tänkte sedan att ägg vore gott till, varför inte göra en omelett (?), vispar ihop ett ägg och lite mjölk, i med salt och peppar och vips - omelett! (Skriver medan jag äter och det är lika gott som det låter). Och Miléa sover fortfarande. =) Gott!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0