Miléa - vår lilla tjej

2010-07-30 @ 23:43:23

Jo, Miléa känns inte som en bebis. Det har hon aldrig gjort. Hon är vår lilla tjej. Inte heller Sebastian kändes som en bebis/ spädis när han var liten. Kanske är det en konstig sak att säga men det är så det är. 

Miléa följer med blicken på ett väldigt vaket sätt, hon svarar på socialt samspel något enormt, hon är en jätteglad tjej och ler och skrattar mycket när jag pratar med henne, hon är stark och väldigt rörlig mestadelen av tiden och lyssnar mycket och är nyfiken på det som händer runt omkring. Hon vill gärna vara med och gillar att få sitta i sin babysitter och titta. Hon håller även huvudet själv när hon hålls vid axeln. Alla dessa saker är ungefär en vecka gamla.

Miléa följer i storebrors spår som också han var likadan. De var redan från början lätta att få kontakt med. Härligt är det och spännande är det att se vart det ska ta vägen. =)




Miléa en och en halv månad gammal.
Här pratar hon med sin pappa. =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer ihåg hur livlig Sebastian var i förhållande till de övriga små som träffades. Han snurrade runt medans alla andra låg stilla som små strandade fiskar

2010-08-01 @ 01:18:00
Postat av: L

Hihi. Det kommer inte jag ihåg. Jag vet ju att han alltid varit aktiv men inte att det var såpass stor skillnad mellan de små vid våra träffar. Min lilla kille. Tänk att de blivit så stora nu. Det är helt galet. Tack för din härliga kommentar! /L

2010-08-01 @ 23:38:36
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0