Ingen middagsvila

2010-07-11 @ 21:36:38

Tredje dagen nu som Sebastian inte har sovit middag. Alla gånger detta har inträffat har han varit hemma, på förskolan har han däremot sovit. I fredags gick dock Sebastian sin sista dag på förskolan och jag tror därför inte att det kommer att bli något mer sova middag här hemma nu. Det innebär att vi inte kan vila när han vilar längre men det innebär även att vi blir mer fria att göra saker under dagen då vi inte behöver tänka in hans vila mitt på dagen. Jag tror faktiskt att det positiva överväger det negativa. För min del är det ju så att med en liten nyfödd som ibland känns klistrad på mig (kärleksfullt klistrad men dock klistrad) så har min vilomöjlighet att vila när Sebastian vilat inte alltid varit självskriven. Är Miléa vaken är även jag det. Nåja. Nu är stora pojken stor i alla fall. Det är ett som är säkert! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0