Gottvecka ett

2010-07-11 @ 23:33:08

Nu har en vecka gott (haha, undrar vad detta inlägg kommer handla om) sedan jag bestämde att nu får det vara slut på detta fullständigt obegränsade gottätande. Som tidigare när jag haft större "sugen-perioder" är utgångspunkten fyra vita dagar och tre då jag får äta någonting. 

Denna vecka har det blivit lite väl mycket de dagar jag fått äta och det blev fyra dagar istället för tre, men det är ändå bättre än vad det varit. Jo, det har varit illa! Denna vecka har det till mitt försvar varit födelsedag mest hela veckan och det var ikväll VM final. Bra start ändå.                                                                                                                                                                                                                                                                                      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0