Ett litet liv i min famn

2010-07-02 @ 15:13:13

-----------------------------------------------------------

Du ser på mig, och jag ser på dig
Dina ögon är mörka och följer mig förundrande
Jag vill bara stanna i ditt blickfång,
jag vill vila där, på din näthinna
Jag vill spara dig på min

Du håller mitt hjärta min lilla vän
Du håller mig fången
Jag har fastnat i kärlekens nät,
det är omhuldande, varmt och innerligt

Så som jag håller dig i mina händer,
håller också du mig i dina

Jag vill vara dig nära,
jag vill stanna och jag vill stanna upp
spara blickar, dofter
och känslan av din mjuka varma hud mot mina läppar när jag pussar dig, igen
Jag pussar dig igen, mitt vackra lilla barn

-----------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0