Härligt familjebesök

2010-01-02 @ 10:39:48

Nu är vi i annan stad och träffar mormor, moster Å, Z och morfar. Härligt har vi det!

Nyårsafton spenderade vi hos Å och Z (mamma var med) och Sebastian var lyrisk efter att ha  fått en dammsugare i julklapp av dem. Sebastian trivs i sällskap och var som vanligt en fröjd att ha med. Efter maten vid 22.00 lade vi honom och han sov till 01-02. Vi stannade kvar till 03.40. Vi spelade charader och hade det väldigt mysigt. Jag, mamma och Å var i lag och det var kanon. Så himla kul. Det spelet ska jag ha.

Skidåkning. Jag och mamma åker långfärdsskidor och det är jättekul. I dag ska det bli lite mer träning, jag ska spela tennis med Å och Z och efteråt ska jag och mamma åka skidor. Jag tror att det går men vi får se.

Mycket snö, pulka och härlig utetid. Nu ska jag klä mig varmt och förena mig med Sebastian min kille och morfar i pulkbacken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0