Frid och fröjd

2010-01-14 @ 20:03:32

Herregud vad ska jag blogga om, så längesedan jag satt här.

I dag kan jag blogga! Sitter och ser på veckans sista finalavsnitt av "Halv åtta hos mig" (ett bra exempel på härligt inflytande från mina brukare). Jag har precis lagt en superglad liten Sebastian som bara behövde läggas i sängen och sjungas för. Jag sjöng som vanligt tre vaggvisor men han somnade gott på första.

Jag har varit på massage och mat på en av mina arbetsplatser och när jag åkte hem mådde jag som om jag druckit ett gott glas rött, vilket jag naturligtvis inte gjort eftersom jag körde bil och jag dessutom bär på vårt andra barn. =)

Anledningen till att Sebastian var så strålande hade med sällskapet han haft när jag var borta att göra. Farmor. Det hade efter rapport gått bra, Sebastian hade som vanligt ätit dålig middag men helt slukat gröten innan sovdags. Helt okej.

Vilken perfekt ledigtidstund! I love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0