Mot nya mål - "vitt" tills jul

2010-12-06 @ 00:33:21

Var och tränade min underbara vattengympa i dag eller som de kallar passet "H2O spinn/styrka". I vattnet tog jag ett beslut. Jag tänkte, jag är stark, kör gärnet och lämnar alla de andra "bakom mig" under träningen. Ändå syns inte det på min kropp som det borde göra tycker jag. Min kropp viskar inte om hur vältränad jag är. Jag är nog lite trött på det, tänkte jag medan jag tränade för fullt och bestämde mig där och då för att inte äta ngt onyttigt och även dra ner på onödigt socker och brödätande - bara för att jag vet att jag kan - till jul. (Jag hör till dem som gillar julbordet, alla julbord som hinns med!). Undantag till beslutet ska därför vara lite tidiga julbord, såklart.. =) Jag tror inte det blir mer än ett tidigt julbord så det kan vara okej. Förutom mitt undantag ska jag köra på fram till jul och hoppas att jag kan köra lite lightvariant vad gäller mängd på sötsaker även under julen (då menar jag absolut inte att jag ska äta lightprodukter vilka jag är starkt emot eftersom de innehåller det kroppsfrämmande kemiskt framställda sockret aspartam och acesulfam som kroppen inte gör sig av med lika lätt som våra naturliga basråvaror - utan jag menar att jag ska försöka att äta lite sparsmakat). Peppning fram till jul uppskattas!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0