Så blev gårdagen

2010-08-06 @ 00:23:19

Jo, det blev bra. Vi blev jättefina i håret både jag och min kille och Sebastian sa att nu ville även han bli fin i håret så i morgon ska jag se om han fortfarande vill bli klippt. Det kan vara dags. Blir väl femte gången eller så (kan det stämma, jaja). Vi fick även med oss sushi hem från vår utflykt till stan. =)

Innan vi åkte in fann jag mig dock sittandes något stressad med Miléa i knät (amning) och över henne åt jag mina pannkakor jag stekt, samtidigt som jag försökte värja mig mot Sebastians försök att stjäla mina morötter som jag lagt på bordet bredvid mig. Som tur är kom M till min undsättning och jag kunde återgå till att "bara" amma och äta.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0