Hip Hop Abs - 30 minuter

2010-08-26 @ 14:28:53

Uuuh I like! Fick kämpa lite i dag för att få träna. Barnen lades klockan kvart över tolv och då ammade jag Miléa medan Sebastian låg och ropade att han bajsat. Nu sover de båda och jag hoppas innerligen att jag inte hittar en bajsig blöja inne hos Sebastian för efter fyra falska larm (han brukar ha bajsat då han ropar) struntade jag i det den sista gången han ropade. Jaja. Den som lever får se.

Jag har även hunnit äta lunch ute på baksidan i solen (trots regntunga moln som passerat oss alldeles förbi) och mumsat och njutit i mig min biskvi som jag köpte i går med motivering att den skulle jag få efter nästa träning. =) Det blev i dag! Skönt och gott!! =)



Kommentarer
Postat av: lucke

hejdu! Händer i helgen då? :)

2010-08-26 @ 14:38:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0