A little "me-time"

2010-08-22 @ 15:32:25

Vad gjorde jag för en halvtimme sedan? Åt kräftor. Vad gjorde jag för en timme sedan? Åt kräftor! =) Aha, oh yeah! Alla sover utom jag som har haft den underbaraste egentiden på ett bra tag.

I går hade jag och M en härlig kräftpremiär tillsammans med Miléa efter att Sebastian kommit i säng strax innan halv åtta. Jodå, det var fullt görbart. M var gullig och höll Miléa en stund så att hon blev trött efter att jag ammat henne så att jag kunde börja äta lite smått. Jag och M satt, precis som vi gjort med Sebastian när han var liten, med en sovande Miléa liggandes emellan oss. Det var så precious (och jag kunde slappna av helt), men det blev faktiskt bättre när hon efter en stund vaknade för då låg hon och tittade ömsom på mig ömsom på M och höll i våra armbådar som svävade strax över henne medan vi satt och åt. GOS!

Nu satt jag och åt de mest fantastiska rostade smörgåsar med aioli och kräftstjärtar. Jag slötittade samtidigt på "The Hills", vilket var helt perfekt och jag hann precis med att se Spencers frieri (vojne) och Lauren sparka sin kompis till min sista tugga på sista fantastiska smörgåsen! =) Underbart har jag haft det. =) Snacka om att jag samlar energi. Jag gav ifrån mig ett nervöst, jättelyckligt litet skratt (som skulle fått dig att tycka att jag är helt knäpp) som fick bubbla upp inom mig innan jag släppte ut det som ett litet vulkanutbrott, medan jag dukade av. Kunde inte vänta på att få komma hit och skriva om det. Jag vet, men det blir inte mycket skrivande nuförtiden. Tvåbarnsmamma med invänjning på förskola för den äldsta kan säkert få vem som helst att räkna minuterna då det är lugnt och stilla.

Okej, allt för denna gång! På återseende. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0