"Uppdaterad", fräsh mamma

2010-04-29 @ 15:40:26

Kommer väl egentligen inte ihåg hur det gick till förr men nu för tiden hinns all hygien inte med vid samma tillfälle. Eller hygien är väl inte rätt ord för jag pratar om fila, raka, epilera, färga, plocka etcetera. Hygienen sköts ju naturligtvis men det är det här övriga. Kan tänka mig att det hanns med, att tiden fanns, att det var någonting som jag tänkte på och kom ihåg att göra.

I går epilerade jag benen och i dag har jag rakat mig under armarna och filat fötterna. Tänkte hinna med och färga ögonbrynen också men som alltid brukar det vara någonting som får "gå bort". Har faktiskt plockat ögonbrynen för ett par dagar sedan.. brukar annars vara det som glöms och som inte kan göras samma dag (det blir ju rött och får göras en dag innan jag vill vara snygg).

Hur som helst, det brukar falla sig så att när den sista saker blivit gjord då brukar det vara dags att börja om igen. Herregud, vilken tur att jag och mina nära inte verkar bry sig så värst. =)

Vad är överkurs nu för tiden? Måla naglarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0