Tillbaka från mammas 60årsresa =)

2010-04-13 @ 09:04:16

Jag mina systrar och mamma åkte över påsken till Kroatien. Det var mammas 60årspresent. I Zadar fick vi uppleva vår med grönskande gräsmattor, blommor, buskar och träd. Mysigt var det. Jag hade kjol och sandalpremiär då jag, trots mamma och äldsta lillasysters synpunkter, fick rätt om vädret när vi sedan mestadelen av dagen satt på ett café i solen och stekte. Temperaturen rörde sig runt 15 grader men solen värmde och det var ofta varma vindar.

Underbart att träffa familjen som bor i annan stad och få tillbringa så mycket kvalitetstid tillsammans.

Saknade dock mina pojkar som jag lämnat hemma och vissa dagar var jag mer "hemma med dem" än andra. Nästa gång vill jag ha med dem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0