The last Bounce

2010-04-30 @ 23:50:30

Utflykten med Å, Z, S och mamma, som sedan slutade på en libanesisk restaurang där även Sebastian, min kille och D var med var lyckad. Att göra en sådan show. Häftigt. Jag gillade när de satt i en ring på stolar och dansade tillsammans. En i deras grupp kunde inte delta alls i showen på grund av ett skadat ben men här på slutet kunde de involvera honom. De hade även en sekvens som var mer för dem själva än för oss (vilket jag gillade) när de satt coh tittade på ett bildspel som var som ett hopplock av privata bilder på dem sedan de började. De spelade "Life will smile for you" och jag gillade budskapet.

Restaurangmaten var gudomlig och alla var nöjda. Mysigt var det!

Jo det blev en resa och en resa men det var det värt. Det var det värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0