Pottpremiär! =)

2010-04-30 @ 19:08:48

Sitter och skriver förra inlägget precis då jag hör Sebastian (som är med pappa i badrummet) säga "kissa". Det säger han ganska ofta men nu förstår jag att han suttit på pottan med pappa i badrummet. Jag frågar min kille om han har kissat i pottan och han säger att "jag tror det". Jag går upprymd ut i badrummet och ber Sebastian att få se pottan (du förstår när du har/ får barn). Jo det är kiss i pottan. Jag och min kille berömmer Sebastian i stora ordalag, klappar händerna, kör vår egen trumvirvel "bada bom bang" och får honom att förstå att han lyckats kissa i pottan för första gången. Pottpremiär! =) BRA Sebastian! Snart 22 månader och så stor kille!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0