Nu blir det lite inlägg..

2010-04-24 @ 11:32:56

..men det känns som om det kan vara okej för nu har jag tiden till det, jag har lite att skriva om, jag vill skriva (inte alltid så road) och jag känner att jag saknat att sitta här och knappa litegrann.

Det var någon gravid i min närhet som för ett tag sedan sade att hon hade teflonminne nu under graviditeten och till den klubben sållar jag mig så även på grund av det blir det brist på inlägg. Kommer jag på saker jag vill skriva om när jag inte är vid datorn... ja då är det ganska kört sen för det vete gudarna om jag, när jag sedan sitter vid datorn, kan dra mig till minnes vad det nu i all världen var jag ville skriva om.. vojne. Ilandsproblem. Jag säger då det. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0