Leka, äta, sova i mormor och morfars stad

2010-05-01 @ 00:00:35

På söndan träffade vi morfar. Vi var och lekte i parken, tittade på massa fåglar (som Sebastian försökte förmå tillbaka ner i vattnet där han tyckte att de skulle vara) och sedan åt Sebastian sittandes i vagnen, tittandes på fåglarna. Sebastian var inte helt frisk och hade dålig aptit men att mata honom ute slår aldrig fel. Då går det mesta ner. Så även denna gång. Skönt för oroliga föräldrar!

Efter det bäddades Sebastian ner och när han tillslut efter promenerande fram och tillbaka sov han i över två timmar vilket gjorde att jag, M, S, D och pappa kunde spela en hel runda minigolf. Det var tight och på slutet tog min kille hem spelet, med mig hack i häl. =) Jag spelar bättre när jag är gravid av någon anledning. Jag spelar bra annars också (minigolf, äventyrsgolf, bowling) men under mina graviditeter är det som om jag vet att jag är bäst och med en sådan inställning blir jag svårslagen.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0