Inflyttningsfest+

2010-04-24 @ 12:03:46

I går var det inflyttningsfest hos syster Å. Hon och Z har köpt en jättefin lägenhet i ett jättefint område som är på framfart. Mormor var barnvakt och jag och M fick därför - barnfria - festa tillsammas, vilket inte var i går. Jag drack ju inget men jag saknar de där festpussarna och kramarna som lite alkohol brukar tendera att dubblera. =)

Å och Z lägenhet var jättefin och hela 38 personer samsades om dess yta i går. Det var väldigt trevligt och det var gott att få äta paj som jag gör så sällan. I hela skaran av personer pryddes lägenheten av sex stycken gravida tjejer. Det var kul att se alla olika fina festgravidkläder. En tunika borde jag specifikt ha frågat efter var hon köpt den för den var så fin.

Vi kom hem sent och jag kom inte i säng förrän vid halv två. Jag ska få sovmorgon ikväll för jag gick upp med Sebastian som ändå andra gången vaknade så sent som fem över halv åtta i morse. Nu medan han är lite dålig har det blivit lite utav rutin att han vaknar på natten och får nappen och sedan sover i vår säng. När han vaknar på morgonen somnar han ibland, vilket jag gillar, om på min arm och ibland kan det bli en lite längre stund. Det är mysigt och skönt. Oftast klarar jag att sova också då, även om jag inte kan röra lika mycket på mig som jag brukar.

Sebastian hade somnat gott med mormor hemma och han hade fått i sig lite mat också så det hade inte varit några problem. En lyckad kväll på alla fronter. =) Fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0