Havandeskapspenning

2010-04-18 @ 11:45:16

Kan inte riktigt tro på att jag jobbade mitt sista pass i fredags. Det känns så underbart.

Egentligen hade jag tänkt jobba till slutet av april men det verkar inte ha varit så genomtänkt då jag sist jobbade som fritidsspedagog och jag vilade varje rast (jag vet osocialt, men det var ett vikariat som jag visste att jag inte skulle komma tillbaka till och dessutom hann avsluta och därför inte tog HP) och jag nu arbetar som personlig assistent. Hur som helst fick jag det mycket goda rådet att söka HP till ett tidigare datum (tack M) i fall att det inte skulle hålla hela vägen. Vad glad jag är nu att jag gjorde det.

Nu ska jag helt ägna mig åt hälsa och hemmet (vi flyttar ju snart) och familjen och det känns helt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0