En lyckad sen kväll

2010-04-27 @ 08:40:51

För en lyckad sen kväll för en mamma med ett barn på snart 22 månader samt en liten påväg om cirka 6-7 veckor krävs två saker. Att jag inte ska slockna runt 22.00 samt att det stora barnet ska sova länge på morgonen. Denna gång inföll båda! =)

I går hade jag konstigt nog inga problem att titta film med älsklingen till strax innan 23 och sedan sitta vid datorn och knappa lite till midnatt. Det händer inte direkt att jag sitter vid datorn vid den tidpunkten om jag inte vet att jag får sovmorgon men i går gjorde jag ett undantag.

I natt vaknade Sebastian vid 02 någonting och fortsatte efter det att sova i vår säng. Han sov till 08.05! =) Hihi. Perfekt för mamma som just i går var uppe till midnatt. Tack tack säger mamma!



Kommentarer
Postat av: Marica

Hej.

Tack så mycket för att du tog dig tid och tipsa mig. Jag har sett den på tv-shop men är och har alltid varit väldigt skeptisk till allt som visar där. Dock ska jag givetvis ge den en chans då den tydligen verkar ganska bra enligt sidor på internet. Ska genast ner på stan och se om jag hittar den. Annars blir det att beställa hem. :)



Hoppas du får en fin dag.

Mvh Marica

2010-04-27 @ 09:38:59
URL: http://ventesimo.blogg.se/
Postat av: Marica

Åå så smidigt. Dock skulle jag inte kunna ha den på autogiro då jag aldrig vet från månad till månad hur mycket pengar man kommer ha samt att utgifterna är olika från månad till månad också. Inte lätt alla gånger. :P

2010-04-27 @ 10:54:01
URL: http://ventesimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0