Diligentias Tvättstuga - Grrr

2010-04-14 @ 12:35:03

Sex tvättar senare kunde jag skrapa ihop till en halv påse torrt. Jag har en överfull påse blött och två överfulla påsar precis inte torrt.

Utan att vi bokat tvättid erbjuder jag mig att tvätta när det finns en ledig tid. En timme efter starttid på tvättiden sätter jag igång.

Nu har jag en liten hög med torrt i soffan och hela resten av lägenheten draperad med precis inte torrt. Badrummet är överfullt med blött vilket det också hade varit om jag bestämt mig att tvätta uppe i vår lilla maskin. Men nej, jag ville inte hänga någon tvätt där jag ville slippa det. Nu fick jag istället det fantastiaska nöjet att två gånger hänga nästan sex maskiners tvätt. Mm.. mys, min absoluta favoritsysselsättning..

=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0