Rix FM

2009-09-06 @ 08:25:58

Jag förstår inte vad fascinationen är med Milo's låt "Technology". Tycker inte alls att den är bra. Ganska till intetsägande. Jag står ut med den, men när jag sitter och äter frukost och de har spelat den en gång, då vill jag inte höra den igen. Denna morgon spelar de som vanligt "Technology", efter det några andra låtar och sen kommer Coldplay, och jag tänker, sådärja, now we're talking, de kan ju. Och så, innan jag vet ordet av, bryts sändningen av låten och Milo sätts på, igen. What the !"#!¤! ?! Jag kan förstå att du som spelar denna morgon har dina favoritlåtar men för andra gången inom 15 minuter?? Och ingen i hela världen kan väl avsky Coldplay så mycket att de tvunget måste bryta den mitt i? Det händer ju aldrig, att en låt inte får spela färdigt, såvida det inte är nyheter eller någonting annat som de ej kan styra över. Och Milo igen? Kom igen. Upprepning tyder på att du inte kan bättre. Jag blir så trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0