"Jyja"

2009-09-28 @ 22:47:39

Sebastian gillar att åka hiss. Vi bor på fjärde våningen. Vi brukar räkna siffrorna som står på insidan av hissdörren till varje våning när vi åker upp. "Ett...två..." osv. Sebastian har börjat härma oss och sagt fyra efter att vi sagt det när vi kommit upp till fjärde våningen. Eller så nära han kan komma i alla fall, "jyja" =)

I dag när jag gjort smörgås till Sebastian räknade jag paketen innan jag satt in dem i kylskåpet. Smör, leverpastej och mjukost. "Ett, två, tre.. tre!" Just som jag gjort det säger Sebastian "Jyja". När vi efter mellanmålet kommer hem från lekparken säger Sebastian "jyja" när vi kommer upp till fjärde våningen med hissen, denna gång utan att jag räknat våningarna. Sebastian kan! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0