JAG VILL GÅ UT MAMMA

2009-09-14 @ 08:37:07

Sebastian säger inte ännu mer än ett ord åt gången men han visar desto mer i handling vad han vill. När det handlar om att gå ut är det lätt att se vad han vill. Det kan handla om allt ifrån att peka på eller gå till vagnen, klättra upp i den och sätta sig tillrätta. Han har även börjat med att dra ner jackorna från galgarna i hallen och i går pekade han på nyckelskåpet. I dag är han sjuk och jag vet inte om jag vill gå ut med honom ännu. Det är kallt ute och jag vill se om han får någon feber lite senare. Jag tror nog inte på att vara inne en hel dag, i alla fall inte med Sebastian, hans temp svänger från hög till låg men annars är han kry, så det känns nödvändigt att få lite luft. Vi blir båda griniga annars. Däremot planerar jag utevistelsen så att han inte rör på sig alltför mycket. Det är i och för sig en utmaning i sig själv det men i går var vi i lekparken och åkte hela långa rutchkanan och då var det jag som stod för allt fotarbete. Det kan inte kräva alltför mycket att åka rutchkana om och om igen utan att behöva klättra upp igen efter varje gång. Näe, i går var det mamma som jobbade. =)

Hur som helst så ville Sebastian även denna morgon gå ut och han visade det genom att hämta min sko från hallen som han sen kom och skulle sätta på min fot. Söt. Och i går satte han på sig sin mössa själv för första gången.



Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Lilla gossen, så duktig!!!! Krya på dig lilla Sebastian! Kram

2009-09-14 @ 09:34:30
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0