En dag som alla andra, nytt, gammalt, mysigt och förberedande

2009-09-04 @ 21:51:36

Sovmorgon i morse. Åjo, för M är borta hela helgen från i dag fredag så där ryker mina sovmorgnar. Det var skönt. Vaknade, frukost och lämnade Sebastian.

Städade lite, gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Åjo, första passet. Nice var det. Hon är himla härlig.. och jag tror att jag upprepar mig. Fortsätter jag att jobba länge för henne då kommer jag att bli rik (detta handlar inte om pengar utan hur en härlig bekantskap kan utveckla dig som människa). Humor, öppenhet och intressanta samtal. Initiativrikedom, råd och hjälpsamhet.

Hem för att laga middag och vinka av M. Sebastian är fortfarande röd i stjärten. Jag hoppas att det inte har med att han får ha samma blöja för länge på dagis. Har även funderat över om hans byxor är lite för varma så att det kanske blir för instängt för rumpen. Vet ej. Badade Sebastian innan nattning. =) Mamma- och Sebastianmys. Fick smörja honom efteråt och han såg ut att gilla det. Kanske en öppning för att testa igen med massage som en del av läggningsrutinen. Det är så väldigt mysigt.

Har legat och tittat på Privileged. Ett sockersött nöje. Accompanjerades av mörk choklad och ett glas rött. Mm.

Ska städa undan i köket och tvättar nog håret innan jag går till sängs också.

Måste fundera på vad jag ska ha med mig i morgon. Åjo, det blir jobb i morgon också =). "Ta med Sebastian". Perfekt skönt för vad ska vi annars sysselsätta oss med hela dagen då M är borta och om det händelsevis blir lika regnigt i morgon som det varit i dag. Vem vet, kanske går det jättebra. Kanske jobbar jag söndag också, med lillen med. Hade varit väldigt trevligt att kombinera. Den som lever får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0