Återkommande inslag under datoranvändande

2009-09-15 @ 10:25:46

=)

Min son, handlar det om, såklart.

Smart är han. När jag sitter vid datorn (jag är väl medveten om att han "säger" till mig att inte sitta där) så händer förr eller senare någonting som gör att jag behöver titta till honom och ibland den oreda han ställt till med. Så fort jag kommit dit han är och håller på att fixa sätter han fart och tar sig det snabbaste han kan bort till datorn. Vid datorn hägrar både tangentbord med tusen knappar, musen som blinkar och klickar när man trycker, sladdar under skrivbordet och av- och påknappen som lyser fint röd. Busungen min. Nu låter det lite suspekt från hallen och jag kan inte för mitt inre se vad det är han håller på med av ljudet att döma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0