Anställningsintervju och ... anställning?

2009-09-22 @ 23:41:49

Vill jobba mer än 25%, såklart. Nu får det räcka med ledigt. När det blir så mycket ledigt börjar det kännas som att jag inte gör tillräckligt mycket vettigt med den. Jag tränar förstås men i annat fall. Jag antar att det är svårt att ändra på det just nu, att det kanske blir lite "ovettig" tidsanvändning, för jag har givit så mycket av min tid till lillen så länge. Jag blir fortfarande alldeles lycklig av att få hitta på saker själv.

Anställning? Hoppas hoppas, även om det bara är en dag till i veckan. Men då går jag från 25% till 45% och det är bra. Med fler arbetsgivare finns även större chans till extraskift. Det vore toppen. =) Imorgon kanske jag vet.

Dags för sängen, alldeles försent.. Nåja. Egentiden är fortfarande inte obegränsad. Får se hur länge vi får sova i morgon.



Kommentarer
Postat av: E

Vet du nu?

2009-09-24 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0