Amningsavslutning?

2009-09-30 @ 20:02:38

Sebastian blir 15 månader om drygt en vecka. Jag har sedan han blev ett år dragit ner till att amma endast morgon och kväll. Det är inget jobb att amma längre utan bara mysigt. Sebastian är väldigt aktiv och det känns som om det gäller att ta tillvara på "hans stilla stunder".

Jag hade tänkt amma tills han är 18 månader men jag vet inte. Har tänkt nu de senaste veckorna att den sista september får bli sista dagen, dvs i dag. Frågan är, var jag för trött för att uppskatta sista tillfället? Har jag uppskattat det tillräckligt tidigare så att uteblivet uppskattande i dag inte är av betydelse? Vill jag sluta? Vill jag fortsätta? Vad är för delarna och vad är nackdelarna? Var i dag sista dagen? Och på dessa frågor, har jag i dag inget svar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0