"Veckojobbcoachträffar"

2009-10-20 @ 12:01:14

Måste slänga in ett litet inlägg.

Går nu på arbetsförmedlingens jobbcoachträffar. De är kalasbra. Vilken nyttig spark därbak. Nu är vi inne i svängen att spontanansöka och denna vecka handlar det om att bli varm i kläderna och komma upp i stort volymer. Jag är jättetaggad. Ringde om kommunens medling i förra veckan och det lät ganska positivt så det är säkert därför jag känner mig peppad. Det handlar om anställning eller praktik när jag ringer. Nog om detta. Nu måste jag fortsätta.

Känner i alla fall nu att framtiden ser ljus ut och i slutet på tunneln kan jag se medlingsarbete lysa starkt och det är det jag allra helst vill arbeta med! GLAD. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0