Träning efter fest

2009-10-19 @ 17:55:25

Ouch. Tungt i konditionsmomenten men det kändes ändå som om det släppte efter ett tag som tur är. Jag festar inte ofta, men jag slutade amma Sebastian i månadsskiftet september/ oktober, och det var så himla trevligt i fredags.
Därmed inte alls sagt att jag skulle hoppa över den obligatoriska tuffa lördagsmorgonträningen. Spinn/extreme. Härliga grejer.

Fredagsfesten bjöd pizza i gott sällskap, med rött till. Mums, det blir inte så ofta. Efter det svidade vi om och hoppade in i bastun (där det blev vitt från min lilla termos, funkar toppen). Bastun blev lite goare och lite varmare efter att vi öst vatten på aggregatet. Väl tillbaka i lägenheten blev det sminkning och fixning innan vi trötta och nöjda bänkade oss framför Idolfinal, allting funkar i goda vänners lag. Vid midnatt gick de andra hemåt medan jag dröjde mig kvar. Sista timmen blev det samtal över blomvård, jodå, jag har gröna fingrar och min vänninna lämnade ganska villigt över sina små blomliv i min vård. Mindre blev de, det var beskärning jag jobbade med och visst kan de bli lite chockerande små ibland. Ska de överleva behövs dock ibland lite drastiska åtgärder. Är lite nyfiken på att titta in igen om ett tag för att se hur de har det. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0