Syster på besök

2009-10-25 @ 06:42:06

I går kom S till oss. =) Jättekul. Hon kommer även ner till sin pojkvän. Vi hade tänkt spinna för Rosa bandet men de får nöja sig med de slantar vi betalade in för passet eftersom vi beslutade oss för att hoppa det och vara hemma istället. Vi gick på den hälsosamma linjen istället ;) och gick och tog en glass lite senare efter middagen. Där inne var det varmt, mysigt och trevligt och vi delade på en bägare med två kulor. Mys! =) Tråkigt att inte kunna träffa systrarna och släktingarna i annan stad oftare.

Men hon är här NU! Sebastian kolla de hela dagen då hon var hos oss var hon befann sig. Jag tror att han tyckte det var jättetrevligt med lite annat sällskap än mamma och pappa.

Apropå den där sista semlan jag aldrig fick som jag väntat på efter att jag fått börja äta mjölkprotein igen i mars, S och pojkvän ska baka semlor och kanske skulle jag få en. Hon sade när vi träffades att tänk att det bara finns ett enda ställe i hela stan där hon bor där det går att köpa semla nu. Jag visste inte att det fanns något. Det vore trevligt med lite semla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0