Ofrivilliga upplevelser

2009-10-02 @ 00:23:55

Känsliga läsare varnas.

Känsliga läsare varnas.

Nu är det snart dags att lägga sig igen. Sebastian hade feber i dag och min kille blir hemma med honom i morgon, därav denna lite hastiga nattiné då han kommer att gå upp med honom i morgon bitti och jag får sova. Jag ska jobba men lite sovmorgon hinner jag få innan jag ska iväg. Okej, lägga sig, drömma.. But as it turns out it's not always all that it's hacked out to be. Söta drömmar menar jag.

Jag vill inte gå in för mycket på detaljer, det är för sent för det också, och vill jag inte drömma om det igen så ska jag nog inte heller återuppleva det igen precis innan läggdags, right?

Låt mig bara säga såhär. Jag befinner mig i en lägenhet med många äckliga män, jag är fast där, och snart är det dags att börja arbeta. Jag är ett offer för trafficking. Jag mår dåligt i hela kroppen på ett sätt som jag aldrig tidigare gjort när jag tänker på hur jag mådde när jag var där i lägenheten. När jag nu tänker på det är det mentalt nedbrytande och mitt jag i drömmen vet att jag aldrig kommer att komma därifrån. Mitt jag i drömmen tänker att nu tog mitt liv en vändningen och ingenting kommer någonsin igen att vara som jag trodde att det skulle vara. Fast i en värld utan mänsklighet. Fängslad. Ägd. Betald. Använd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0