Fort-bildning

2009-10-14 @ 22:05:56

Jodå, det går undan! Jag har nyligen varit på kurs, och föreläsning, och kurs, och föreläsning och kurs, osv. Allt sedan en två tre veckor tillbaka. Inte fy skam då jobbet betalar både avgift och lön till mig. Great. Då kan jag till och med svälja en svårsmält städkurs som inte kunde varit mer missriktad..

Halkkurs i dag. Jättebra var den. Det skadade ju inte heller att teorin tog mindre än en timme och vi var ute och körde i drygt tre! =) Roligast var att hålla nästan 50km/h i slalomkörningen på halt underlag, och att tvärbromsa på torr asfalt i 105km/h. Stackars lilla bil, tur att det var en lånebil.

Brandutbildning. Toppen var infon och jättevettig. Kanske att det kommer ett inlägg om vad jag fick lära mig.

HLR-utbildningen var såklart jätteanvändbar. Det blir även en toppenkurs när det är en toppenföreläsare som håller i den, det vara samma på brandutbildningen.

Dessa småseminarier bjöd öppna förskolan på genom barnavårdscentralen.
Låt kärleken spira.
Trots allt är du go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0