Farfar på besök

2009-10-10 @ 21:06:01

I dag fick Sebastian träffa farfar och bonusfarmor E. Det blev mycket lek. En ny favorit var att sitta eller ligga på filt medan den blev dragen runt i vardagsrummet. Snälla E orkade länge länge. =)

Jag kom hem lite senare efter jobbet och var tyvärr jättetrött. När vi blivit ensamma tog min kille snällt nog sista racet och jag kunde gå och sova. Efter att ha fått lite ny energi nattade jag Sebastian och nu är det fotboll för hela slanten. Danmark- Sverige och Sverige bör vinna med tre mål. Det är längesedan jag såg en hel fotbollsmatch, den har hård konkurrens av egen tid men i dag är det tillsammanstid framför TVn. Nu börjar andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0