Nonchalant missy

2009-11-14 @ 21:29:26

Tur att det kan handla om ett lägenhetsbyte och jag känner att jag kan ta det här nu, men mycket gör hon inte själv. Vi har mailat, ringt, flera gånger, t.o.m. bokat in en visning här hos oss, som skulle ha taken place i dag, middagstid. När klockan var kvart över sex och middagen väntade på spisen (schemat blev lite förskjutet just i dag) ringde jag henne och fick svaret, "förlåt jag glömde ringa". Ja det gjorde du och hade det varit en veckodag hade jag kanske inte blivit lika påverkad av det svaret men vid middagstid på en lördag.. då tycker inte jag att det är okej att glömma att ringa. Tyckte bara att hon var nonchalant med vår tid.

I morgon ska vi göra ett nytt försök, vid 09.00. Ganska konstig tid tycker jag men när hon började tala om måndag så kände jag bara att nej jag vill ha det överstökat. I morgon är min sovmorgon, andra på hela veckan och jag brukar sova till halv tio tio... =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0