Kram!

2009-05-28 @ 21:08:53

Det var min tur att natta i dag. Innan vi lägger ner Sebastian i spjälsängen brukar vi som sista grej i nattningsrutinen sjunga med honom i famnen. Medan jag sjunger för honom brukar han ha en liten repertoar för sig med grejer han gör. Gäspning, titta sig omkring och ibland, då jag har tur, vilar han huvudet mot mitt bröst. I dag lade han till ytterligare en grej till repertoaren som jag hoppas är här för att stanna. Han lade ner huvudet på mitt bröst och när jag stod där och sjöng och myste och inte trodde att det kunde bli bättre då sträcker han båda sina små armar in under mina armar och kramar med sina händer och gosar vid mina sidor som en jättego kram. Kram tillbaka min lilla älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0