Sebastian är bäst!

2009-05-21 @ 20:26:10

Jag sitter vid datorn och hör Sebastian säga mamma. Min kille säger därefter mamma måste titta. Jag vrider på huvudet och möter Sebastians blick där han står framför sin pappa med babygymmet i sin tur en dryg halvmeter framför sig. Precis efter att Sebastian sett att jag tittar tar han fyra steg bort från sin pappa innan han greppar babygymmet. Jag och min kille tjoar, berömmer och klappar händerna. Sebastian lyser som solen med ett stort leende över hela ansiktet. Så underbar liten kille vi har. Han skulle gå men ville att jag också skulle se. =) Min lilla son, som mamma älskar väldigt väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Åh wow vilken duktig kille!!!!! Sååå härligt med alla framsteg och man blir verkligen så himla stolt!!!!

2009-05-21 @ 20:46:40
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0