Mina älsklingsberg

2009-05-29 @ 21:32:13

I dag somnade Sebastian så snabbt då jag joggat ut med honom i vagnen att jag vände tillbaka hem och lämnade honom med min kille innan jag styrde kosan mot älsklingsbergen. Terräng, naturreservat, fågelsång, dofter, bara natur, många slingor, flackt, backigt en hel massa valmöjligheter alltså. Att ta den stigen, eller den, när den dyker upp. Och det är stort, så stort att jag alltid springer hem och inte ens har påbörjat området. Det är himmelriket för en rutinhatande själ. Oh så gott det är att bege sig dit. Det är naturligtvis inte alls barnvagnsvänligt springområde men jag tror att Sebastian skulle gilla promenad där. Solen sken i dag och det var alldeles ljuvligt. Det blev den längsta löpturen hittills och jag tog en härligt tuff backe. Hemma hann jag sedan med både Pilates, banan, stretch och dusch innan lilla sonen vaknade. Perfekt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0