Kämpar på med Job

2009-05-14 @ 23:10:46

Kämpar på..



Kommentarer
Postat av: teresa

Hej! Du gav verkligen konstruktiv feedback i ditt inlägg kan man säga. Tack det uppskattas! Jag har själv försökt att finna ut några bra sätt att presentera smyckena på, bl.a. har jag tänkt på det där med enfärgad bakgrund och som av en slump hade jag precis påbörjat ett nytt prov idag med det aldeles innan jag läste ditt meddelande. Kul. Du verkar ha en väldigt personlig blogg och mycket får mig att tänka på min mamma, t.ex. då jag läser kategorin Hambo i taket. Kul kanske är du från norrland? Ha en bra dag! Titta gärna in igen

2009-05-15 @ 01:24:33
URL: http://www.smyckeskrinet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0