Jag är inte bara mamma...

2009-05-26 @ 18:02:20

Jag hittade i dag en bikini! Medan Sebastian var fullt vaken fast intentionen var att gå medan han sov..  men men. Eftersom det var den första bikinin jag provade så blev de övriga jag tagit med in i omklädningsrummet bara snabbkollade och då tog det inte alls lång stund. Härliga tider! Okej, tittade efter en bikini som inte är minimal, jag är inte 19 längre. Det känns skönast också. Färgen blev dock en aning väl piffig, men men jag inbillar mig att jag kommer undan med den (vet i och för sig inte om jag valt den när jag var 19 heller). Kanske får det vara så i år, att "jag är inte bara mamma" jag älskar färgglatt också! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0