Inläggsuppdatering

2009-05-30 @ 00:47:44

Apropå detta. Kvällar brukar vara kört. Nu går det strålande (det nya inläggen kommer upp med en gång), vilket faller sig högst passande då jag i dag/ i natt tydligen har bestämt mig för att "spamblogga" (många inlägg blir det).. Kanske har blogg.se fixat lite eller så beror det på att alla människor är ute och festar sig i den ljumma sommarnatten (gud så hälsosamt att komma bort från dumburkens närmsta släkting). Härliga fredag säger jag till det! Men nu är det dags att knyta ihop säcken och hoppa i bingen för trots att jag får härligt obegränsad sovmorgon i morgon och även i praktiken faktiskt inte behöver gå och lägga mig ännu på grund av det, så känns det underligt nog, på sätt och vis som om jag är klar här nu. Är det inte konstigt..  ;)  Börjar dessutom bli lite väl hungrig (vatten räcker inte längre och jag kommer redan som det är få springa på toa i natt  för det jag hittills hällt i mig) och vanligtvis matglada jag orkar inte dra igång ätkalaset nu.. Så god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0