Humor

2009-05-27 @ 09:54:06

Tänk dig en riktigt snygg blond kvinna. Tänk dig nu den snygga blonda kvinnan i en riktigt snygg bil, en cab av någon slag. Cool musik spelar från bilens sterero. Bilden är ganska tydlig. Det är en trevlig bild. Tänk dig nu en röst som överröstar radion och hörs lång väg, sväng till vänster, sväng till vänster.. GPS. För min del kan jag säga att bilden av kvinnan i bilen som jag först fått snabbt ändrades från cool till dum. Kan hon inte köra bil själv? Jag vet att bilar med GPS är dyra och jag vet att en GPS ses som en statuspryl men i detta fallet var det inte den bilden GPS-rösten framkallade hos mig. Det lät bara så dumt. Kanske hade det att göra med att hon skulle köra ut från en utfart men men.. Är det inte spännande hur våra uppfattningar lever ett helt eget liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0